1. |
Otwarte akordy w różnych pozycjach |
![](/portals/0/Media/Lekcje%20gitary/Tabs/Thumbs/Track%2037a_thumb.png) |
Odtwórz |
Odtwórz |
Odtwórz |
Otwarte akordy grane w różnych pozycjach |
2. |
"Ruchome" dwudźwięki i stały dźwięk basu |
![Image](/portals/0/Media/Lekcje%20gitary/Tabs/Thumbs/Track%2037b_thumb.png) |
Odtwórz |
Odtwórz |
Odtwórz |
Dwudźwięki grane w różnych pozycjach przy stałym dźwięku basu granym prawą ręką |
3. |
Zmiana pozycji w skali pentatonicznej |
![Image](/portals/0/Media/Lekcje%20gitary/Tabs/Thumbs/Track%2038a_thumb.png) |
Odtwórz |
Odtwórz |
Odtwórz |
Zmiana pozycji z drugiej na piątą w skali pentatonicznej (patrz Lekcja nr 8 w kursie dla początkujących) - efektywne wykorzystanie gryfu gitary |
4. |
Zmiana pozycji w skali pentatonicznej |
![Image](/portals/0/Media/Lekcje%20gitary/Tabs/Thumbs/Track%2038b_thumb.png) |
|
Odtwórz |
Odtwórz |
Zmiana pozycji z piątej na siódmą w skali pentatonicznej (patrz Lekcja nr 8 w kursie dla początkujących) - efektywne wykorzystanie gryfu gitary |
5. |
Wstępująca linia melodyczna |
![Image](/portals/0/Media/Lekcje%20gitary/Tabs/Thumbs/Track 38c_thumb.png) |
Odtwórz |
Odtwórz |
Odtwórz |
Melodia grana bez zmiany pozycji kontra melodia ze zmianami aż trzech pozycji - w efekcie efektywniejsze i szybsze wydobywanie dżwięków |